today and yesterday!

hej mina underbara ♥

igår kom carro till mig och alexandra, GAAAh vad jag har saknat henne :*
vi hade mkt att prata om så det va i princip allt vi gjorde hahaa
jag målade mina naglar med som jag aldrig hade gjort innan , ni får se sen ;)

igår kväll låg jag och alexandra i min säng och försökte sova haha istället sparkade vi i luften hahah:)
sen ringde TJ my darling och pratade med oss <3
 HAHAHA:)

men vi kunde iaf inte somna så vi tog kort på alexaandras mobil HAHA:) vackra bilder!
men sen somnade vi och alexandra drömde om paradise hotel :) tssss
sen åt vi frukost och kollade på michael jakson turne !!!!!
just det höll på att glömma men bytte navelpiercing innan! den fina som jag fick av caroline igår :) verkligen skit nöjd! så här ser ni bilder på dom , nice haa?
och nu snart ska jag äta middag
seeeya:D


TACK CAROLINE  ♥♥♥♥
Allmänt | |
#1 - - Robban Gullet :P:

Fan va gullig :P

#2 - - Anonym:

sv: tack hihi:)

Upp