Måndagar är ganska eviga

Måndag måndag måndag. Att alltid ska vara lika tråkigt att gå till skolan och veta att man ha en hel vecka framför sig, eller iaf en hel tisdag för dom dagarna är fan så man kan spy. Lektion på lektion på lektion och 1.5h lektion med franska. Om jag ska vara ärlig så tror jag inte jag har lärt mig någonting i franska denna terminen. Vi är liksom 3 olika klasser, menar dom som läser steg 1,2,3. Så det är jätte svårt att både hänga med och överhuvudtaget bry sig.

Idag har jag iaf hunnit med

Gå hem efter skolan med mathilda
Äta 5 clementiner
Dansa i 1.5h
Hunnit iaf kolla ner i boken...

Och ja det är väl ungefär de. haha jag har inte varit så aktiv idag !

Nu hade jag tänkt gå och lägga mig, så godnatt :)


Ser inte särskillt jobbigt ut, men tro mig.. en plåga!
Allmänt | |
Upp