Pluggpluggplugg

Jaaa detta eviga plugg!!
Det känns som om jag aldrig  blir klar. Men nu förstår ni börjar kvällen dra sig mot sitt slut och jag ska snart in till Alexandra och äta tacos.
Men visst är det så?
Att när man vet att man ska äta tacos på kvällen så mår man liksom bra hela dagen!
Så känner jag det iallafall. Men det kan ju bero på att jag är totalt helt galen i tacos
(som ni alla nog redan vet) angel smiley #5100


Efter skolan följde Alexandra med mig hem så pluggade vi matte. Hon tog såklart min mobil igen edtersom jag annars hade kollat på den hela tiden. Ett beroende!

Hon gick hem för en stund sen för att hon skulle övningsköra. När hon kommer hem ska vi käka så fram tills dess ska jag plugga lite till.

Asså... måste fixa detta!
Håll tummarna imon för mig ♥

Allmänt | |
Upp