Så hur var min jobbdag?

Jobbade 8,5 timmar idag vilket verkligen va tillräkligt om man tänker på gårdagen. Kom hem vid 2 tiden efter att ha varit på stan och träffat massa människor.

Det började med att vi va hos Mandus. Mandus, Craj och Billow, det va vi de. Vi kollade på "Legally blonde" den filmen som Mandus och Billow älskar. hahah
Vid halv 12 typ gick vi ner till stan, men efter att ha gått runt ett tag gick vi till torino där det senare kom massor av folk. Det va mycket trevligt :)

Vaknade sen på morgonen idag klockan halv 8, sen hämtade Farfar mig och körde mig till jobbet.
Det gick faktiskt väldigt bra idag. Fick mycket trevligt besök av olika männiksor.
Snackade mycket med Koffe, det va ju så länge sen nu och sen med Alma ett bra tag. Mycket roligare att jobba när det kommer vänner hela tiden

Drack kaffe idag så jag skulle kunna hålla mig vaken ;) haha
Allmänt | |
Upp