Im back. Bra dagar i Halmstad !

Ja det var ju  i Torsdags som vi åkte ner till Halmstad. Jag tänkte nu berätta om allting i ett enda långt inlägg som jag gör nu.
Jag och Carro åkte ner med Mamma och Pappa till Hagön där vi reste husvagnen och förtältet. Vi grillade sen korv och efter de åkte vi bort till Japan och spelade minigolf med ett gäng killar, härligt !
-
Jessica helt redo!
-
Cool Clin !
-
Reser tältet :)
-
En del av gänget på Japan :)
-
Glad jonte :)) haha
-
FYFAAAN, va taggade vi va !!!!
Hela dagen fick jag och Carro sms av Becca och Alexandra som va på väg ner.
När dom sen kom så åt vi mat, fixade oss och åt igen.
Vi gick på förfest hos Micke, hämtade upp Frida och alla tjejerna och sen va vi på fest hos Henning.
-
Efter en stund skulle jag Alexandra, Anna och Elin till Måsen för att gå till Daniel och hans fest.
På vägen dit hittade vi en fest där vi va varmt välkomna, som tur va så kom vi till slut till Måsen där vi festade loss !
Sen va man väl lite överallt. Japan tex, där det inte var en rolig stund. Alla grät!  Men det löste sig och då gick jag med Daniel till dansbanan haha.
Gick sen hem själv för alla andra hade redan gått. Hade finbesök av Simon och Craj den natten :)
UNDERBAR MIDSOMMAR
-
Fixa oss!
-
Jordgubbstårta !
-
My love ♥
-
Påväg till fest :)
-
Folket rullade in hos Henning :)
-
Fabian, Carro och Koffe och lite Simon :)
-
Vi gick på random fest !
-
De bjöd mig, Anna och AP på shots :)
-
Sen va vi tillbaka på festen hos Henning !
-
Jag fick en beundrare!
Alexander hette han :)
-
Här är random festen jag, Anna, Alexandra och Elin gick på.
Trevigt folk men han här ville inte vara med på bild ;)
-
Men det ville han här. Tyckte han liknade Orlando Bloom, inte just här men i verkligheten !
-
Victor Rosholm ♥
-
Vi älskar viggo ! ♥
-
Favoriten Pelle får avsluta en skitbra midsommar !
Här är vi på dansbanan :)
-
Vi tog tag i det igen. Jag och Alexandra drog på fest hos Daniel och hans vänner.
SKit bra kväll som inte slutade lika bra hahah
Ja, jag vet iallafall hur det är att spy på bakfyllan 
-
Jag och Ap fixade oss och valde kläder :)
-
Inte alls många bilder från denna kvällen !
Men här är 2 killar som fick böter för de hade cyklat haha
Mer bilder finns såklart, men inte värda att lägga ut.
-
Man är ju olaglig hihihi
-
Usch fyfan va dålig jag mådde!
Låg och halvsov i solen ända till klockan 4, då hade jag bara ätit en halv kiwi.
Sen på kvällen åt jag mamma och Alexandra ute på Hagön sen va det bra igen !
-
Pigg !
-
Idag åkte vi och shoppade. Massa kläder !!
Sen åkte vi hem vid 2 tiden och solade hela dagen, på kvällen kom mormor och morfar, Carl och Adam.
Långklänning !
-
God mat !
Va vid havet hela dagen och sen vid 5 tiden åkte Alexandra till Osby:)
-
Kusinen Adam och Ap :)
-
Glad Carl :)
-
Denna dagen var vi bara vid havet. Shit va det stekte !
Brände mig på axlar och skinkor haha
På kvällen åt vi ute på Hagön igen och sen cyklade jag och mamma till Glenn och Kinna till deras stuga som dom hyr :)
Titta Carl, sååå glad hahah :)
-
Äta ute !
-
Sista dagen.
Jag solade och sen vid middag gick vi upp för att äta. Stannade där uppe vid husvagnen sen och solade resten där. Vi packade sen ihop allt och vid 4 kom pappa och hämtade mig och Mamma.
Lite brun har man nog blivit.
Bra dagar i Halmstad !
Allmänt | |
Upp