Jag lever!!

Igår var jag riktigt seg hela dagen. Inte bakisseg eller så utan bara väldigt väldigt seg.
Kanske kan ha varit pizzan som jag och Daniel tog med oss hem på Lördagskvällen vid 1 tiden. God var den i alla fall!

Igår vaknade vi vid... Ae jag vet inte. Vi segade exakt hela dagen fram till halv 5 då han skulle iväg för att spela match. Denna matchen som hölls på Astradskolan kollade jag och Louice på. Matchen slutade i förlust med 2-1.. Synd

Vi åkte sen hem till mig alla tre och åt lasagne. Efter det skulöe vi tydligen ha godiskrig,, och sen en snabbrunda till maxi och köpte vindruvor och annat sådant, hyrde även en film (angry drive/ drive angry) kommer inte ihåg..
Men det var hela gårdagen!
Nu ska vi försöka komma på något att göra innan vi somnar i sängen igen. Tacosen till middag tog hårt!

Ska bara tillägga också att detta är en lycklig dag i mitt liv. AP skaffade whatsapp idag!
Undrar nu varför hon heter Lovisa på min mobil så är ser inget taskigt mot någon, det var en sak när vi va små som vi sa något med de namnet!
Puss och så är de.

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Jag lever!! = Fan

Upp