Våran 18års fest igår!

Då var den festen över!
Hoppas all hade kul, jag hade det i alla fall. Det ända negativa är väl egentligen att många fuskstämplade så vi fick inte ihop så mycket pengar som vi hade tänkt. Men jaja, så får det ju vara nu!

Vi började med en förfest med tjejerna. Vi gjorde lekar, fick presenter (tack alla ♥ !!!) och dansade en hel del. De första folken kom redan 10 minuter innan vi ens hade öppnar, kul!
Allt folk kom runt 11 tiden så det var lagom.

Vid 2 tiden började allt folk gå hemåt och då passade vi på att städa. Till slut var det bara jag, Carro, Becca, Alexandra, Daniel, Simon och Anton kvar. Vi satt i köket och åt chips och sprutade vatten.... haha va tjurig jag blev grinning smiley #17116

Kom sen hem vid halv 4 när mamma äntligen hade skjutsat hem oss alla. Jag och Daniel somnade på direkten. Sen idag var jag tillbaka i fyrverkerifabriken vid 11 för att städa allt. Det gick bra så nu är allt över!

Hoppas ni alla hade det kul igår!





















Allmänt | |
Upp