Bilder från min födelsedagsfest igår!

Gud vilken kväll! 
Haha vart ska jag börja... Det kom en hel del folk till mig och vi hade skit kul. Vi dansade, pratade, tog kort, shottade tequila med guacemole för vi hade ingen citron (haha), vi flamsade och tramsade innan ambulansen kom. Hahaha när de väl va på plats var allt bra igen. Det handlar bara om magsmärtor så när det inte längre va något allvarligt började jag ta massa bilder med personalen. Jag frågade om de kunde sjukta oss till stan och det gick så bra så, men då skulle vi få landa på akuten. Louice tyckte vi kunde hänga på för "där skulle vi ju ändå hamna tillslut". haha!

Vid 12 tiden var vi nere på Harrys på HelaHuset och där kan jag säga att minnesluckorna satte fart. Mamma körde sen hem mig, Daniel, Alexandra och Jesper med en del stopp på vägen Happy Smilies hahaha! 

Aee, jag är hel nöjd med kvällen! 
Här kommer lite bilder Happy Smilies












$








































| |
Upp