Han svävade!?

Ännu en dag gjord i Prag. Idag har vi sett gamla stan. En jättefin plats med mina uteserveringar. Kom även till ett shoppingcenter men hittade inte ett skit haha. Konstiga kläder och inget annat som lockade mig så det fick va. 

En häftig sak som hände när vi gick där på smågatorna, en man som satt i luften med hjälp av endast en pinne som hölls av en under honom?? Ja, ni ser ju på bilden. Alltså helt sjukt. Jag gick ändå runt och tittade men nej, han satt verkligen där! Hur? Hur kan det bra möjligt? Någon som vet något om detta? Berätta för mig! 

Nu ska vi spela lite kort innan vi sen går ut och äter. Funderar på att ta ett ställe som vi fikade på idag inne i gamla stan. Men just nu har det regnat och det är en bit att gå så vi får se. Men om det håller uppe blir det nog där. Supermysigt med värmekaminer!
Pratade med Carro innan i en timme. Åh vad jag saknar den fisen!!! Snart ses vi<3
| |
#1 - - Anonym:

Han som sitter ovanför har en stång som går in i kläderna från pinnen in i ärmen (därför det ser tjockt ut precis vid ärmen som han håller i pinnen med) och sen tror jag det blir någon form av platta han sitter på. Förmodligen är det likadant för killen under, att det är en stång som göms i kläderna och så sitter han på en platta, så att det ser ut som att han håller upp killen ovanför :)

Upp