Sista dagen!

Sista dagen på Strålfors och näst sista dagen på detta året. Helt sjukt! 
Men hur som helst så har jag gjort min sista dag på Strålfors idag. Vi var några stycken som slutade idag. Tur att jag inte hinner bli arbetslös iallafal, börjar ju på Telecare på fredag. Skönt med lite nytt! 
Dock så är det så himla tråkigt att jag måste lämna mina fina nya vänner. Kommer sakna er alla och även mina truckisar och våra kärleksbrev. Ni är så fina ♥ Vi hörs snart igen! 

Idag ska allt inför nyår fixas. Som lekledare ska alla lekar bli klara men sen måste jag även fixa här hemma. Har lite att stå i innan Carro kommer vid halv 8 tiden. Mys med tjejkväll! 
Tatuerade Mandy. Gonna miss u giiirl ♥

Fick vin av Alexander för jag har vatt så snäll och kört på honom fram och tillbaka. Men det gör jag ju så gärna! 
| |
Upp