Glömde min dator...

Åh blev så irriterad när jag kom på att jag hade glömt min dator hos Daniel. Tänkte ju blogga men fick hålla mig tills nu. Så ja, det är min förklaring till denna blogglösa dag. 

Efter jobbet bestämde jag och Elin att vi skulle ut och gå. För er som inte vet så är Elin en jobbarkompis. En sån härlig tjej. Haha vi har känt varandra i 3 veckor men pratar om allt, så kul! 
Vi gick en effektiv power walk på 40 minuter. Fick mig ett gott skratt på slutet haha trodde jag skulle kissa ner mig. Men vad som hände kan jag inte berätta haha. 

Så ja, jag var hemma och nyduschad vid halv 7 tiden då det var kvällsmat. Där efter kom Sofia förbi en sväng. Så mysigt att bara ses 1 timme på kvällen. Nu ligger jag hemma hos Daniel och är redo för natten. Alltså dessa dagar går så fort men jag hinner ju mycket. Finns alltid tid haha! 
Effektiva och fulla dagar är det bästa. Vila kan man göra när man blir gammal och grå, kom ihåg det mina vänner! 

Nu ska jag bädda ner mig. Och ja, bloggningen kommer vara som vanligt imorgon! 
Puss och godnatt ♥
| |
Upp