Långhelgsplaner!

Ibland har man sådana veckor då man inte har någor inplanerat alls, medans andra veckor har man 1000 saker att fixa och ordna. Denna veckan är en såndär "jag hinner inte för har 1 miljoner saker att göra"-vecka. Men man ska inte klaga när det bara är roliga saker. Såhär ligger det till: 

Imorgon ska jag träffa Carro efter jobbet. Vi ska bjuda henne på grillat här hemma. Som hon har tjatat när hon har vatt iväg "Vi måste grilla hos dig när jag kommer hem", "Jag saknar smillesåsen" Ja, allt ska du få imorgon min sköna ♥

På onsdag ska jag med Carro till Lund. Vi ska fira valborg där iår. Det kommer bli något utöver det vanliga tror jag. Vi ska vara där fram till fredag och sova på lite olika ställen. Men självklart ska vi först vara hos Alexandra och mysa första kvällen, sen ska vi vidare. Men ja, ni kommer få mer info sen. Blir så krångligt om jag ska skriva allt nu. HUR SOM HELST så blir detta en bra långhelg, ja jag tog ledigt på torsdag med woop woop!

Men vi får ju inte glömma helgen. Ja till helgen är det 24h här i Lljungby. Med andra ord, en innebandyhelg som ska firas. Vi ska vara ett härligt tjejgäng hemma hos Ida. Nu är alla tjejer hemma igen, alla som har vatt ute och svirat i världen. Nu ska vi ses igen. Så kuuul! 

Med detta vill jag säga att jag möjligtvis inte kommer vara så aktiv här denna veckan. Men något inlägg hit och dit kan väl ploppa upp. Nu där emot ska jag sova. Vill att helgen ska komma fortare nu haha! 

Min vapendragare, vilken helg vi har framför oss!


| |
Upp