Gårdagens hejdå och lunchdejt

Gooodmorgon!! 

Jag är riktigt redo inför denna dagen. Börjar nu den med ett snabbt träningspass med mamma innan jag sen åkter hem och att duscha och fixa mig lite fort, jag ska nämligen på lunchdejt i eftermiddag. Jessica ifrån mitt gamla jobb hörde av sig och ville träffas. Så vid halv 12 tiden ska vi luncha på stan. Vi har så mycket att prata om så det kommer bli så mysigt så. 
 
Gårdagen var också jättebra. Vi blev bjudna på tacos och glassbuffé. De fick en selfiepinne av oss. Haha en sån är ju bara för rolig, vill själv ha en. Perfekt när man är ute och reser!
Vi pratade om allt mellan himmel och jord innan kvällen avslutades med ett "hejdå-visesom4månader". Är så avis på er girls, vi ses snart och ha det så underbart bra. Love uuu och tack för allt ♥




Bästa ♥



| |
#1 - - bella:

Mysigt :D ser jättegott ut!

#2 - - ɑ n n i k ɑ:

Super mumsigt :D

Upp