Man måste ligga i

Godmorgon! 

Igår var jag inte så aktiv här och det beror på att jag helt enkelt gjorde annat. Jag och Carro sökte jobb, ringde samtal och mejlade. Ja sånt som vi faktisk kom upp hit för. Vi skulle starta denna veckan så nu gör vi de! 
Det hela fortsätter idag. Likabra att ligga på ju. Annars idag ska vi in till stan och möta upp Ebba som behöver flytthjälp. Självklart hjälper vi henne! Ska bli kul att se hennes nya lägenhet med! 
 
Igår fick jag mitt paket som innehöll denna högtalaren. Jag är en härmapa, jag vet haha, men ville verkligen ha en och denna är så bra. Kostar runt 2000kr, grymt ljud och är lagom stor. 
Kärlek i en liten låda!

Älskade morgonpasset i P3. Där hade man ju kunnat jobba någon dag!

Här sitter vi nu. Kollar jobb, mejlar och har oss!
| |
#1 - - limme:

härmapa

Upp