Skrattanfall delux

Igårkväll var en sån kväll som man kommer komma ihåg länge. Mamma bjöd över mig, Ellen och hennes mamma på tacos. Vi kopplade in min gamla videokamera och kollade på mina och Ellens gamla videos. Herregud vad vi spelade in filmer förr.. Vi hade kommit på en egen julkalender år 2007. Vi alla tappade luften och grät vid flera tillfällen för vi va så otroligt konstiga med våra idéer. Klädde ut Ellen till tomtemor och mig till Nils, julmusiksmästaren. Flera näsdukar senare hittade vi våra egentillverkade tidningar (som vi hade tillsammans med Louice). Åh herregud, mer näsdukar och mer tårar. Hahaha som vi höll på förr i tiden. Vad fick vi allt ifrån? 
Älskar att vi va så konstiga och påhittiga OCH att allt är sparat är fantastiskt. 

Tack för bästa kvällen på länge! 
Nu ska jag jobba sista timmarna, sen blir det långhelg! 

Allmänt | |
Upp