Landat i Santa Barbara!

28 juni 

Vaknade upp och ringde Simon två sekunder efter jag hade öppnat ögonen. Vi hann prata en stund innan han skulle iväg. Saknar dig så mycket min bästa! Visst är det jobbigt att vara ifrån varandra men det går faktiskt bra. Jag trodde det skulle vara mycket jobbigare men hör man av varandra mycket så får det faktiskt funkar det i 5 veckor! 
Men sen stannar jag hemma haha ;)

Hur som helst så lämnade vi Santa Cruz idag. Vi körde innan 11, stannade och handlade på det billiga matstället och begav oss sen mot Pfiffier beach. Körde längs Highway 1 tills vi nådde stranden med sjukt höga vågor och alldeles för kallt vatten. Jag doppade mig till midjan men mer gick fan inte haha. Det var iiiskallt! Men det gör ju inget, tror vi får det varmare i vattnet i LA om några dagar. 

Nu har vi kommit fram till ett hostel i Santa Barbara. Här ska vi dock bara stanna i en natt innan vi sen beger oss iväg på vägarna igen. Älskar detta livet. Bara glida runt i en bil längs kusten med två av mina bästa vänner! Vem vill liksom inte det? 















USA ROADTRIP | |
Upp