Apotekspåse och äppelpaj!

"Jag slänger ihop en äppelpaj" - så sa jag till mamma innan i veckan när jag bestämde mig för att bjuda hem mor- och far-föräldrar på kaffe i eftermiddag. Mormor och Morfar har inte hunnit träffa mig sen jag fyllde år, så det var på tiden att vi tog tag i en eftermiddagsfika nu tyckte vi. Det blir äppelpaj (som ni ser) och drömmar som Simon bakade imorse. Vet inte om han ser det som en tävling? Vem-bakade-bäst? 
Nae, han är för go OCH... han vinner alltid ;)

Annars hade det varit en toppenhelg. Har varit väldigt off på bloggen men har verkligen inte orkat. Min förkyldning tar över mitt liv snart. Ska inte klaga mer för er.. det får Simon ta här hemma istället (hihihi)

Igår var vi på Väla. Hittade massor av snyggt till Simmi medans jag gick där med min apotekspåse med förkyldningsprodukter. Fick iallafall med mig en urläcker vinterjacka och 2st mattor som jag så länge har suktat efter. Glad tjej!
På kvällen bjöd mamma och pappa på grillat, så ja ni hör ju själva - bra helg!
 
Allmänt | |
Upp