Ni få se min dokumentärfilm!

För cirka 1 år sedan, när jag bodde i Stockholm och jagade mina skådespelardrömmar, fick jag ett otroligt erbjudande - att få göra min egna dokumentärfilm. I Skuggan Av Rampljuset. 

Jag och min kameraman (som även blev en god vän) Rasmus, filmade mig i flera veckor. Jag gick på auditions, gjorde reklamgjobb, skaffade mig kontakter osv. Ett ständigt jagande på att få göra det jag högst av allt ville. 
Filmen blev i slutändan väldigt bra. Nu, efter en lång väntan tar vi upp det igen.
Vi sprider filmen själva - den ska nå ut.

Jag vill att ni ska se hur det är att jaga något som är så långt borta, hur svårt det kan vara att lyckas när man ändå kämpar så hårt. Jag vill visa er hur jag är, mig själv.

Idag bor jag inte i Stockholm men drömmen finns där än.. även om min andra dröm, här hemma, kom i uppfyllelse. Men det vet ni ju redan!

Hoppas ni gillar den! Kram ♥

 
Allmänt, Filmklipp, Resor | |
Upp