jobb-mat-sova-jobb-mat-sova

Godmorgon alla där ute, sovit gott? Jag har sovit som en bebis. Var så himla trött igår efter jobbet, blev ett 10h pass... så sen var jag helt slut på kvällen. Vi lagade mat här hemma och fortsatte sen kvällen i sängen framför Walking Dead, det är så spännande nu!!!
 
Steg upp som vanligt idag, halv 7. Jag har nu tränat, ätit frukost och duschat - effektiv morgon!
Om en timme ska jag köra till jobbet där jag har stängning idag. Därför är jag inte hemma förrens närmare 6 ikväll. Hur känner ni? Börjar ni hellre jobba tidigare för att sluta tidigare, eller börja senare för att sluta senare? Jag är ju en morgon människa så jag hade lätt kunnat börja 6 varje dag för att få sluta närmare 14-15. Men egentligen tycker jag människan jobbar för mycket... Tror ni vi hade mått bättre av att jobba mindre? Kanske 4 dagar i veckan eller halva fredagar. Det tror jag!
Jag jobbar inte heltid nu som ni vet och för mig passar detta perfekt - just nu. Jag känner att jag hinner så mycket om dagarna, det handlar inte längre bara om jobb-mat-sova-jobb-mat-sova. 

Här får ni en riktigt bra låt av min favorit Lana Del Rey
Musik | LANA, best, lana del rey, lucky, lucky ones, music, musik | |
Upp