Gdansk - Sopot - Krakow

Sista kvällen i Gdansk bjöd på finmiddag, massa bubbel och ösregn - mysig avslutning. 

Igår tog vi bilen och körde i 9h (extra med all bilkö) till Krakow. Checkade in på hotellet och traskade ner mot stan. Där hittade vi ett supermysigt hak med jättegoda pizzor, pasta, vin och öl. 14kr för ett glas vin och 40kr för en fantastisk pasta - ja, det kan jag leva med. 

Imorse steg jag upp tidigare än Simon. Jag fick runt hörnet och köpte frukost, frallor och pålägg fick det bli. Sen gick jag tillbaka till hotellet för att betala vår "tour" som vi ska åka på nu. Vi ska till saltgruvorna. Det ska tydligen vara coolt, det hoppas jag verkligen för 300kr...  Återkommer med bilder senare. Ha en fin dag!❤️

Här kommer blandade bilder ifrån de 3 senaste dagarna! 

, Resor | |
Upp