Hemma med halmen som man brukar säga

Vilken skön natts sömn jag fick inatt. Att få sova i sin egna säng efter en vecka på olika hotell, det slår inget. Ens säng är alltid den bästa! 


Igår reste vi i cirka 15h hem. Vi stannade på vägen och köpte en massa alkohol i Tyskland - såklart. Åker man förbi så ska man såklart unna sig. Nu har vi ett gott lager här hemma. 
Den tråkigaste på hela resan måste ändå vara båten.. hatar att åka båt, tåg, buss.. allt. Det är så fruktansvärt tråkigt och tar så lång tid. Det kändes som båten gick i 30km/h... åh mådde så illa. Men vi kom hem tillslut och det är ju huvudsaken! 

Nu däremot är lägenheten nystädad, tvätten tvättad, disken diskad men jag är ofixad. Om 2h ska jag och Simon iväg på sen årliga kräftskivan som min familj och två av mina bästa vänners familjer alltid har varje år. Iår är den hemma hos mina föräldrar och det kommer bli så himla roligt. 
Denna veckan är den även Ljungbydagarna så ikväll/natt är det i tälten vi kommer styra festen vidare. 

Taggad!!
Ha en fin kväll vänner, för det ska jag ha!

Allmänt | |
Upp