Jobba, äta, jobba, äta

Antingen så har jag jobbat eller så har jag ätit mat de senaste dagarna, för blogga.. de har jag inte haft tid med.

I tisdags bestämde jag och Jojo oss för att grilla en korv i det fina vädret. Hanna, Vickan, Johannes och Carl gjorde oss sällskap men också regnet. Jaaaa..... lite grill utan regn, vad är de? Jo, vi fick ta skydd under tak vilket ledde till att grillningen va officiellt slut. Men vi hann iallafall äta haha.

I igår var det årets sista "Sommar i Parken" här i Ljungby. Jag och ett himla härligt gäng var där och såg Cotton Eye Joe och hade picknick. Vilken onsdag och vilket väder det va. Kvällen slutade inte där utan vi tog också en vända till Tre Torn (en pub här i stan) där vi samlades tillsammans med 15 andra vänner, för en sista öl innan sängen kallade.

Idag har man varit lite tröttare än vanligt men vad gör det när man hade en superkväll och imorgon väntar semester. Ja, imorgon tar jag och Simon oss en veckas ledighet för att också kunna få slappa och förhoppningsvis få njuta av solen ännu lite mera.
Våra semesterveckor är detsamma men lite utspridda detta året.. inga bekymmer - vi får vår ledighet i vinter då vi ska ta vårt pick och pack och resa i ASIEN. Mer om det en annan gång, nu ska jag krypa ner.

Hade fint kära ni ♥

 
Allmänt | |
Upp