Superhelg!

Denna helgen var bara så bra.
Började fredagen med myskväll hemma med god mat och Simon ♥
Lördagen bjöd på superbrunch (som ni såg) och fortsatte med en spontanare tillsammans med min efterlängtade boys. Det är så kul när ni kommer hem, ses till påsk igen!!! 

I söndags åkte jag och Simon till Väla... tidigt väckte han mig.. studsandes i sängen med världens leende, ungefär som på bilden här nere. Bakis och med en huvudvärk steg jag upp och satte mig i bilen. Då rullade han in på donken och köpte frukost till mig. Ja, man är då bortskämd hihi. 
Hittade lite smågrejer men inte något märkvärdigt. Försöker spara alla pengar som blir över för kommande resor. När vi kom hem svängde vi inom mamma och pappa som bjöd släkten på våfflor. Det är en bra söndag!
 
Så här kommer ett litet kollage ifrån helgen. Soliga härliga helg - Äntligen är våren här!
 
Allmänt | |
Upp