Snart tillbaka som vanligt!

OJOJOJ... va dålig jag är på att uppdatera bloggen denna veckan.. eller ja, det har jag faktiskt varit ett bra tag nu. 
Förlåt mig! Men jag har verkligen inte hunnit, iallafall inte denna veckan. Det har varit något hela tiden men verkar nu lugna ner sig inför helgen. Skönt! 

Jo.. igår lämnade jag in min mobil på lagning så får nu ha en lånemobil. JAG HATAR DEN. Det är en Huawie och den SUUUUGER.. Förstår verkligen inte hur man kan köpa något annat än Iphone haha det är ju det bästa?! 
Tur att vi alla är olika hönni ♥

Nu måste jag pallra mig till jobbet. Senare idag måste jag handla och sen ska vi städa lägenheten. Oja, det måste verkligen göras haha. Ha en fin torsdag och va ute!! Det är helt underbart nu ju!
 
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Kommer det något inlägg om Valborg med bilder och text?

Svar: Absolut!! :) Imorgon, lovar jag dig!
Jessica Eriksson

Upp