Är man en morgonmänniska?

Denna fredagsmorgonen började med tidig träning. Eller så börjar minst 3 dagar i veckan för oss. Mellan 05:30-06:30 kör vi ett pass. Jag tycker det är så skönt att träna innan jobbet, man slipper tänka på det när man kommer hem eller ha den där ”måste-känslan”.. Men visst, man bör ju vara en morgonmänniska haha.. det är ju jäkligt tidigt. 


Idag jobbar jag en kort dag. 3h för att vara exakt. Japp, idag är det min korta fredag. Vi har det på mitt jobb. Var 3dje fredag får man sluta tidigt vilket är sååå lyxigt. Därför hinner jag med att både städa och handla inför kvällens gäster - Per och Ellen kommer. Så längesen vi sågs nu, ska bli supermysigt! 
Få se om jag kan klämma in lite plugg med - men det ska jag väl hinna det med haha..

Ha en fin fredag❤️

Allmänt | |
Upp