Godmorgon Kicki

Godmorgon, är du riktigt vaken än? Godmorgon, har du sett något glatt i tidningen? 
- Varför tycker jag att den är lite svängig? Någon annan som känner likadant? Hahaha

Ahhh *pustar ut*. Morgonen började 05:00 med ett gympass, följt av morgonslapp i soffan. Idag börjar jag inte förens halv 10, så skönt. Nu kanske ni undrar varför jag stiger upp klockan 5 för att träna när jag inte börja jobba förens senare? 
Jo, jag är väldigt morgonpigg. Jag trycker inte alla det är jobbigt att stiga upp. Men jag ska väl också erkänna att Simon är min klippa. Det är han som får med mig varje dag till gymmet. 
Det är också skönt att ha det avklarat. Nu hade jag istället hela morgonen på mig att äta frukost och dega framför Nyhetsmorgon. Mysigt! 

Hoppas ni alla får en fin tisdag. 
Ps. Min nya tröja ifrån GinaTricot är såå gosig. 199kr!
(null)

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Black friday köp?

Svar: Kommer bilder på de när jag får de!😊
Jessica Eriksson

Upp