Fredagkväll hemma i soffan med HAN!

Vilken fredag!


Vaknade som vanligt vid 7 tiden. Steg upp och vinkade av Simon till jobbet (som ett gammalt gift par). Tog sedan en lugn morgonen med frukost och finslipning på plugget innan det skickades in. Började sen röja här hemma med all sorts inredning. Har lovat Simon att ”rensa bland all min ”onödiga” inredning här hemma. Typ, ljuslyktor som inte används.. ska de slängas eller läggas i en låda? Ja, vi har delade meningar om varenda liten sak MEN vi kompromissa. Konstigt nog så har vi kommit en bit och vi båda är nöjda (fantastiskt!!!)

Slutresultatet blev iallafall ”Gud va fint du gjorde” så jag är mer än nöjd. Visst ser det hemtrevligt ut? Kan knappt bärga mig tills vi skaffar hus en vacker dag - åh va underbart!

Nu ska jag kura ner mig till en film i sängen. Ja, den fredagen blev en riktig slappekväll - så härligt!

Imorgon ska jag iväg med Carro. Vi ska åka till Becca över dagen/natten. Numera bor vår älskade vän i Växjö där hon studerar. Ska bli kul att se hur hon bor där borta. En såndär sleepover ska vi ha - just like old times❤️

Allmänt | |
Upp