”Halv 8” i fem veckor med girlsen

Måste bara klämma in ett inlägg innan jag somnar. 


Igår började jag, Hanna, Joanna, Denice och Vickan ”halv 8 hos mig”. Det va Vickan som hade första gången och ojoj det va smarrigt. Hon bjöd på supergod mat och efterrätt!
Vi alla är så glada att vi ska fortsätta med detta i 4 veckor till. En riktig tjejkväll en gång i veckan, det klagar man inte på! 

Idag har jag haft en riktigt dålig hosta... det riktigt sved i lungorna ett tag. MEN nu känns det mycket bättre. Därför ska jag nu krypa ner och få en god natts sömn. Vila är ju ändå det bästa! 

Snart är det helg igen? Vad händer med dagarna.. herregud det går så fort. Men helgen ser lovande ut, så den är mer än välkommen! 

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

När kommer ett inlägg om din och Hannas födelsedagsfest plus bilder till?

Upp