Ikea och hemmagjord tomatsoppa

Hallå där måndag. En måndag som snart är slut. Här ligger jag i sängen efter ett samtal med Alexandra några 100 mil bort. Tänkt att hon är utbytesstudent i Toronto, Kanada... sjukt coolt, så avis! 
Hade önskat att jag va så modig och bara vågade åka iväg helt själv till en helt ny skola, ett helt främmande land, knyta nya kontakter och prova mina vingar. Sjukt impad på min favorit ❤️ miss u!

Direkt efter jobbet åkte jag, Hanna och Vickan till Ikea. Träffade även Carro och Josse som gjorde oss sällskap vid maten. Dock åt jag bara pannkakor (älskar) eftersom jag visste att Simon lagade mat hemma.
Några ljus rikare annars bara fattigare haha.. en supermysig eftermiddag med mina två! 
Kom hem runt 8 och serverades hemmagjord tomatsoppa och vitlöksbröd. Simon är ju GULD❤️

Godnatt godingar, sov gott!

Allmänt | |
Upp