Tråkigt väder = hotellrummet

Vad tror ni vi ha gjort idag? Just de.. INGENTING! 
Vi ha legat i dessa sköna sängarna, kollat youtube, hämtat donkenmat och bara slappat. Vädret ha varit så tråkigt så man vill ändå inte gå ut. Det ha varit så skönt, faktiskt. 
Jag har även pratat med Carro i telefoton i 30 minuter. Vi hann med mycket och jag är så redo att komma hem till henne nu. Ska ta hand om henne i helgen eftersom hon är nyopererad i foten. Jag tänker någon riktigt god mat och bara massa mys❤️

Idag tar vi inte många steg hönni. Det blir nog vårrullar (såklart) och nudlar här nere på gatan ikväll. Även en fotmassage ska jag ha! Har inte tagit massage än??? Det är väl det man annars gör varje dag här i Thailand? Jaja, nu ska jag prova de. Älskar fotmassage, tvingar alltid Louice att massera mig hahah.. 

Titta så mysigt vi ha haft. Bara göttat oss!
Men nu få vi nog röra på oss lite. Börja faktiskt bli lite hungrig med. 
(null)

(null)

(null)

Asien backpacking | |
Upp