Vi måste njuta av solen nu...

Hej tisdag! 

Idag va första gången på hela resan som vi ställer in en utflykt. Men vi kände båda två att vi inte är så sugna floating market. Visst, det är ett "måste" när man är i Bangkok... men det är också en turistfälla. Alla åker dit och vi kände bara "men det är sol och vi vill ju vara vid poolen"... ett väldigt bra resonemang om ni frågar mig. 
Jag menar.. snart är vi hemma i kylan igen. NJUT AV SOLEN!!! För sen dröjer det igen hahah

Så idag har vi hängt vid poolen under soltimmarna. På eftermiddagen bestämde vi oss för att åka till några shoppingcenter som låg en bit ifrån. En tuktuk senare och vi va där. Här spenderade vi timmar och här kommer det sjuka: jag hittade INGENTING!!!
Hur sjukt är inte de? Vi va nog på 4 olika shoppingcenter.. men antingen så va det för dyrt eller så va jag för snål. Mycket fejkgrejer med och det är jag inte sugen på. Dock så hittade jag ett linne här nere på gatan i en liten butik så det blev jag glad för. 

Nu har vi precis ätit och ha knäppt första. Ikväll ska vi träffa vår Ljungbykompis Carl. Vi ska umgås med hans kompisar och festa till de. Första ska vi va på deras ställe (där de pluggar) och sen ska vi till en rooftopbar och sen ska vi vidare. Kommer bli så kul!

Ha en fin dag/kväll!
(null)

(null)
Inte ett moln...

(null)

(null)
Varma underbara ställe!

(null)
En ananasshake vid poolen 

(null)

(null)

(null)
1 av 4 shoppingcenter 

(null)
Lite fikasugna? Hahah

(null)
Simon designade sin egna keps - så nice!

(null)
Det bästa jag vet här nere!
Asien backpacking | |
Upp