Men vart har jag hållit hus?

Nemän hallå hönni!
Det var ett bra tag sedan... 5 månader?
Som jag har saknat detta. Det är faktiskt sant. Att få dela med mig av mina bilder, minnen och texter - det är ju något som jag tycker är så roligt!
Anledningen till att jag pausade såhär pass länge va för att det har helt enkelt vart så mycket annat jag ha velat göra. Jag har pluggat min inredning, jobbat mycket, vart iväg, planerat olika födelsedagar (bilder kommer) osv osv. Även om det är så roligt att skriva här, som i en dagbok, så tar det också mycket tid.
Därför tänkte jag nu att fortsätta blogga, ganska aktivt, men kanske utan så mycket text till vare inlägg. Det är väl ändå helt ok? Alltså inte varje dag men någon gång i veckan. Det tror jag blir lagom!


Jag tänkte dela med mig av lite smakbitar på vad som ha hänt de senaste månaderna. Här kommer en hel drös med bilder så njut. Detta året (so far) ha varit så bra. Det ha hänt så mycket roliga grejer HELA TIDEN, och det har jag inga andra att tacka än mina underbara vänner. Ni är guld!



MARS.
Vi börjar med Sälen. Här va vi ett gäng som spenderade 4 dagar i backen. Tänk att man kan ha så mycket roligt även om man inte är en vidare skidåkare. Fantastiska minnen !

 


MARS.

Vi firade Vickan 25 år. En överraskningsfest på cykel. Vi cyklade mellan våra hem där vi lekte lekar, blandade drinkar, åt tacos, gick ut och åt ännu mer. Slutade hållplatserna hos Sofie där vi badade jacuzzi och poppade massa bubbelflaskor. Fortsätte natten med en hel drös av roligt folk som festade natten lång. Så rolig dag & kväll!

 


MAJ.
Det blev även en överraskningsfest för Sofie som skulle fylla sina 25. Här samlades vi ett galet stort gäng och lyckades övverraska henne BIG TIME! En fest som vi sent kommer glömma!


MAJ.

Nu va det äntligen dags för vår Jojo att bli firad. Hennes födelsedag va för 6 månader sedan men vi skulle såklart ha en överraskning för henne. Det blev en helg i vårt älskade Halmstad. Vi badade jacuzzi, badade nakenbad i havet (framför en examensfest.. sorry), åt pizzabuffé och dansade heeela natten lång.. med flamingos? En händelserik dag & natt, ett minne för livet!
 
JUNI.
Midsommahelgen va här och vi drog till Bödacamping. Hahah
15 härliga människor i två stugor i tre dagar. vi hade the time of our lifes. Så roliga och härliga dagar. Mycket fest, tävlingar, brännboll på stranden, sol och bad, cykleturer osv osv.. det roliga tar aldrig slut med er!
 


JUNI.

Det har nalkats parkhäng i hembyggsparken här i Ljungby. Självklart va gänget på plats för att fira in sommaren. Härliga onsdagskvällar, lite vin och bra musik - då har man det bra!


JUNI.
Änltigen skulle jag få fira mina nyexamninerade bästisar. Louice och Alexandra ha slitit i flera år och det vill jag såklart fira. Jag började med Louice då jag nästintill kidnappade henne hemma hos henne. Körde henne till stan och ställde henne utanför en tatueringstudio. Nu skulle vi änltigen göra våra bästistatueringar - våra namn!
Såååå nöjda blev vi. Och såklart filmade jag allting.. video kommer imorgon! Dagen efter kom Alexandra ner till stugan. Vi spenderade en hel dag/natt tillsammans.. men hennes present ha itne hänt än. Så det kommer jag inte avslöja något om ännu. Men om 1,5 månad så ska hon med få en upplevelse!
Älskar er mina BÄSTA!
 



Men nu ha semestern börjat och allt där till. Mina planer denna sommaren är MÅNGA!
v. 29 En hel vecka i Halmstad i stugan. Det blir mycket fest, Lena PH, utflykter och mycket där till. Och detta ska spenderas med många härliga vänner!
v.30 En vecka i Madeira är bokad. Tillsammans med Vickan och Johannes ska jag och Simon spendera denna veckan här. Vi ha hyrt em lägenhet i fint läge, det ska vandras, njutas och has suuuuperkul!
v.31 Vi kommer hem ifrån Madeira men jag och Simon åker vidare 2 dagar till Köpenhamn, Varför itne utforska denna staden liten. Ska bli så mysigt att bara strosa omkring med min goa kille! Helgen här ska jag tillbaka till Halmstad igen - man får ju inte nog.

v.32 och framåt!
Återvänder till jobbet men förbereder mig inför en höst med plugg. Ja mina kära vänner, jag ska plugga åter igen. Men denna gången blir det inte inredning utan till Barnskötare/elevassistent. Det ska faktiskt bli roligt att gå in djupare på det jag har jobbat med nu i snart 2 år. Även om jag kanske inte ser mig själv i branschen för alltid så vill jag ändå veta mer och ha något att luta mig tillbaka på.
Men nu kör vi här ifrån. En supersommar ligger framför mig och jag njuter till fullo! Tack för detta inlägget. Vi hörs snart igen♥
Allmänt | |
Upp