Massa tempel och söta apor

Dagens utflykt var bokad klockan 07:00 idag. Vår tuk-tuk tog oss till 4 olika templen här i Kambodja. Ni vet säkert att detta är en stooor sevärdhet och faktiskt ett av världens sju underverk, coolt! 
Vi började just med underverket - Angkor Wat
Superhäftigt att se. Jag förstår varför det kallas för ett underverk. Det är så väl bevarat. 

Vi åkte vidare mot 3 andra tempel också. Och ska jag vara helt ärlig så vet jag inte vad de heter. Något hette typ Angkor Thom men de andra vet jag inte.. men det kan väl kvitta? 
Vi va där och vi ha sett tempel. Punkt! 
Sevärt och rekommenderat. Även om det kostade 37 dollar så MÅSTE man göra det om man väl är i Kambodja.

Något annat som va en höjdpunkt var ju såklart alla söta apor. Simon vågade sig nära för en bild medans jag höll mig lite i bakgrunden. 

Här kommer massa härliga bilder!
(null)
Angkor Wat

(null)
(null)

(null) (null)
Angkor Wat

(null) (null)
Angkor Thom

(null) (null)
Så söööta!

(null) (null)

(null)
(null)
Simon... hahahaha

(null)
(null)

(null) (null)

(null) (null)

(null) (null)

(null) (null)

(null)
(null)
Ett nästan förfallet tempel som bjöd på finngrön mossa runt stenarna och även träd som slingrade sig överallt - coolt!
Asien backpacking | |
Upp