Redo för Kambodja!

Vi har precis avnjutit denna supergoda nudelsalladen. Eller ja, det va jag som beställde den men Simon äter alltid upp det jag inte orkar eller gillar hahah.. 

I förmiddags tog vi en lång promenad här. Vi gick till en stor marknad där de säljer alla sorters kläder, mat och prylar. Det kryllade av folk och försäljarna var helt galna. En kvinna tog mig i armen och släppte inte mog förens jag gav henne ett pris.. Simon fick komma fram och säga "let her go". 
Okej nu låter det som om det vore hemskt men vi skrattade för det var så desperat beteende hahaha.. men nej, det blev ingen "Prada" väska för mig 😉

Vi gick vidare inne i stan och såg massa olika byggnader men inget som va värt att stanna för. Jag är liksom inte så intresserad av operahus, stadshus eller något annat i den stilen. Men men vi fick oss en rundtur iallafall.

Nu ska vi betala för vår dricka och mat för att hitta en taxi. Dags att ta flyget mot Kambodja! 

P.s. Täckningen kan vara väldigt svår så jag kommer uppdatera när jag kan. Tills dess, ha det gott!❤️
(null)

(null)

(null)



Asien backpacking | |
Upp