The teahouse hotel

Klockan ringde 07:30 för att vi skulle gå upp i tid. 
Egentligen hade vi planerat att gå upp för att hinna med ett morgondopp i poolen innan frukost. Men det regnade och var inte alls skönt i luften... så tråkigt. Men vi var åndå uppe runt halv 9 och åt frukost. 

Utflyktsmålet idag var "Killing fields" som jag kommer berätta om i nästa inlägg. Fruktansvärt och väldigt gripande.. mer om det sen.

Nu vill jag istället visa det superfina hotellet vi bodde på här i Phnom Penh. Synd att vi bokade fel för här hade vi velat stanna i en natt till. Men vi hittade ett nytt fint hotell så vi ska inte klaga.

Imorgon åker vi vidare emot Koh Rong. Snälla be för oss om fint väder!!!! Jag behöver SOOOOOL!!!!

P.s. Ser ni hur mörkhårig jag är??? 
Inte vart såhär mörk sen jag gjorde misstaget och tonade håret brunt 2007 (hahahaha)
(null)

(null)
(null)

(null)
(null)

(null) (null)

(null)
(null)


Asien backpacking | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Ser helt ljuvligt ut!

#2 - - Angelica Wåhlin:

Ser helt ljuvligt ut!

Upp