Traditioner bryts iår igen


Vaknade upp till snöflingor som la sig så fint på marken. Det är så fint ute när snön väl lägger sig. Finns ju inget värre än snöblandatregn.. 
Dock så känner jag mig jävligt redo för att lämna Sverige för en månad. Men hur känner jag med julen då? 
- Helt ärligt så tappade jag den där riktiga "julkänslan" för några år sedan. Om jag tänker tillbaka så var det nog när min älskade farmor gick bort. Allt förändrades och traditioner bröts. Det kändes aldrig som en riktig julafton igen. Jag har alltid hatat förändringar i livet så detta är något som kommer ta några år till tror jag. 
Men såklart så gillar jag julen men det är inte längre en favorit. Hoppas det ändras när man får egna barn, men det tror jag! 

Nu ska jag hoppa in i duschen. Måste fräscha till mig nu efter gymmet. Snart är det dags för julmiddag hos fina svärföräldrarna❤️
(null)

(null)
Allmänt | |
Upp