Tröttare än tröttast

Hej alla! 

Tänkte att ni skulle få höra om min dag. En väldigt trött dag och som ha varit sååå lång. 
Började dagen med att cykla 2 mil. Tänk att klockan då är 05:30.. tur att HBO finns och "Sex and the city" två avsnitt senare och jag ha färdig haha. Det är faktiskt ett tips som jag kan dela med mig av. Träna kondition och kolla din favoritserie samtidigt. Tiden går fort medans du tränar! 

Fortsatte dagen med jobb och 4h övertid. Gött! Är så glad att jag kan plocka massa extra timmar nu innan resan. "Många bäckar små" som man brukar säga. 
Efter jobbet var jag sååå trött men orkade ändå åka upp en runda till mamma och pappa. De gjorde julkorv tillsammans med farfar (tradition) medans jag krängde pepparkaksdeg. Hahaha
En mysig liten eftermiddagastund vi fick tillsammans innan jag nästan somnade i soffan. MEN det fick inte stoppa mig. Jag åkte istället hem och påbörjade min kärlekmumskladdkaka som jag ska bjuda på imorgon till fredagsfika. Efter en hektisk bakning och ett kök som såg ut som ett bombnedslag... Tror ni inte jag sabba hela jävla kakan? JO! 
Jag glömde ju lägga i smöret.... lyckades jag rädda den? JA! Såklart!
Hur trött är man då? 

Hursomhelst, nu är kakan färdig, middagen uppäten och tänderna borstade. Jag planerar att somna inom en väldigt snar framtid. Kanske tillochmed inom 10 minuter. Därför säger jag nu godnatt - imorgon är det FREDAG!!!

(null)
(null)

(null)




Allmänt | |
Upp