Innan jag somnar...

Vet ni vad jag brukar göra innan jag går och lägger mig? Jag sätter på diskmaskinen. Det är ett sånt härligt ljud att somna till. Det liksom... skvalpar. 
Hahaha är jag konstig nu eller är det någon annan som också kan tycka att det är lite mysigt? 
Samma sak med kaffekokaren.. när den brygger.. så mysigt. 

Hur som helst - diskmaskinen rullar och här ligger jag i sängen. Alltså jag är så trött haha.. är det okej att somna innan 10 en fredag? Jag tycker det. Har man varit vaken sen 05 och precis kollat en film - ja, då är man redo. 
Jag kommer vara uppe betydligt längre imorgon då jag ska åka med Jojo till Halmstad och festa loss. Gonna be craaaazy!!!

Nehe, nu ska jag bläddra igenom alla sociala medier men sen kommer jag nog somna. 
Puss på er❤️

(null)

Allmänt | |
Upp