Min första skyltning!

Jag startade min vecka både positivt och.. nervöst. 
Jag och Simon tog ledigt efter middag för att åka och vaccinera oss. Hepatit B är väl ganska bra att ha om man ska åka till Asien i en månad? Så.. 1/3 sprutor avklarade för många års skydd. Och JA.. jag är såå rädd för sprutor. Men det har blivit mycket bättre med åren. Förr kunde jag gråta flera timmar innan medans numera klarar jag mig utan tårar MEN jag måste ha Embla (bedövningskräm). hahaha. Ja tyck ni att jag är löjlig, det är okej! 

Efter de besöket, åkte jag till Salong SkinCare / ReckCreation här i Ljungby. Jag ska nämligen julskylta deras fönster iår. Jag är så glad att jag få göra detta. Testa mina kunskaper efter mitt plugg. Älskar detta - att känna efter, hur vill jag/vi ha de, komma med idéer, känna, klämma, fundera.. sen kommer det en någorlunda tanke på hur man vill ha de. Testa sig fram tills man få en fulländad inredning - love it! 

Känner verkligen att jag ha hittat rätt yrke för mig. 
Ska bli så kul att få göra detta tillsammans med dessa underbart goa tjejer på salongen. 

Ha en fin kväll. Själv är jag ganska slut nu❤️ (null)

(null)

Allmänt | |
Upp