Mitt första inredningsjobb!

Idag har jag haft en superbra dag! 
Idag har jag haft mitt första riktiga "jobb" inom inredning. Jag har fått i uppdrag att styla SkinCare & ReckCreation skyltfönster inför julen. (En skönhetssalong här i Ljungby)
Det blev guldigt, glittrigt och lyxigt. Alla tre blev supernöjda och jag känner mig så glad och lycklig för att min första styling blev så bra som den blev. 
Jag har även andra projekt på med dessa fantastiska damer framöver, så otroligt roligt! 

Det tog hela eftermiddagen inpå kvällen så tacos tillsammans med Simon va helt perfekt. 
Vilken underbar torsdag. Tänk om alla mina dagar ser ut såhär i framtiden - JA TACK! 

Här får ni ta del av min skyltning. Supernöjd! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
#1 - - Josefin:

Men så fint du gjort det! :)

Svar: Tack så mycket! Vad glad jag blir😊
Jessica Eriksson

Upp