Festa med Sverige i Bangkok!

Igår va en sån bra kväll! 
Jag och Simon (efter några omvägar) tog oss till Carl och hans kompisar. Det va en bit ifrån men taxin blev inte alls dyr.. gött!

Vi fick tyvärr inte komma in på deras rum för ägaren.. men som tur väl va hade de en supermysig lobby. Där satt vi i några timmar och drack öl. Pratade om massa olika saker, skrattade och knöt kontakter - älskar sånt! 
Vi drog sen vidare mot en rooftopbar som va helt magisk. Här fick man dock inte komma i "otäckande" skor.. och eftersom jag och Simon endast äger i stort sett endast birken nu, så fick vi låna. Och tur för mig att Carl ha så små fötter så jag kunde låna hans... eller att jag ha så stora? Hahah 

Väl uppe på 32 våningen drack vi (dyra för en backpacker) drinkar, njöt av utsikten - speciellt på toan, och bara hade det väldigt göttigt. Här satt vi nog i någon timme och det bars fylldes på med mer och mer människor ifrån killarnas skola. Så vi fick träffa massa nytt folk - så kul! 

Vi gick vidare mot en nattklubb men vi va några som inte hade leg (typiskt mig) så vi kom inte in hahah... men det gjorde ingenting. Vi drog och drack lite mer öl istället och umgicks. När vi väl bestämde oss för att åka hem va klockan över 3, så lite mat på de och sen somnade man gott någongång efter 4.. 
Men jag vaknade upp pigg och hungrig så dagen ha inte varit förstörd iallafall. Dock så suger vädret, men men.. 

Hade det så himla roligt och önskar vi kunde umgås igen, dock blir det lite svårt nu eftersom vi endast ha 1,5 dag kvar... vi få ses hemma istället.

Tack till alla som gjorde kvällen så rolig! ❤️
Och lycka till alla med era studier här nere!
(null)
Vilket härligt gäng!

(null)

(null)

(null)
På 32 våningen.. bra view!

(null)

(null)
Drack goda drinkar med snyggingen 

(null)

(null)
Mina snygga Carlskor för kvällen!

(null)
Denna toaletten.. denna utsikten. Drömmen!

(null)
Fyllekäk för 25kr... vi beställde mer hahah
Asien backpacking | |
Upp