Nyår 2017/2018

Det enda vi hade som planerat igår va att vi skulle på Ark Bar. Ni vet det där superroliga stället med en hel strand där alla festar!


Men först åt vi och drack öl på en restaurang. Vidare gick vi till en bar som heter Legends, här serverades billiga och goda drinkar. Här drack vi drinkar för bara 15kr... så ja, vi beställde en hel del hahah..

Så pass mycket att jag fick den briljanta idéen att vi skulle tatuera oss. Simon höll med och vi gick till närmsta tatuerare. Hade vi tänkt igenom detta? Nae.. hade vi tänkt ut ett mönster?? Ja, på 5 sekunder hahah.. 

Men det blev ett litet enkelt och sött peacetecken på foten. Så på samma ställe ha vi nu denna lilla sak. 

Men hallå.. det gjorde så JÄVLA ont. Jag svettades igenom dessa 7 minuterna innan det va färdigt hahah.. ännu en dum fylla.

Jag låg där och kved som en liten gris. Killarna med hela armarna tatuerade tyckte nog att jag va en liten mes där på britsen. 

Men han va liksom på den där fotknölen med nålarna. Det va inte en go känsla..


Vi plastade om fötterna med plastfolie (inte mycket till hygien här) och gick till Ark Bar. Dags för fest ju! 

Här va festen redan igång. Vi hittade några som vi delade bord med och de började bjuda på bubbel hit och dit. Både jag och Simon va riktigt runda om hälen hahah... som vanligt då. 

En tidig nyår men ack så bra. Minnen skapas kanske som bäst när man är ung och dum? 


Hoppas ni alla hade en fin nyår❤️

Nu kör vi 2018!!!

(null)

(null)
(null)

(null) (null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null) (null)
(null) (null)

(null)
(null)
Vet inte hur många tusen vi firade in det nya året med!






Asien backpacking | |
Upp