Vi börjar året i Koh Phangan

Hej där!! 

Hade ni alla en härlig start på året? Det hade inte vi hahah.. så bakfulla och utan tvekan SUPERTRÖTTA. Vi låg praktisk taget hela dagen i sängen. Okej det blev en vända till poolen när solen tittade fram.. och ett mål mat på stan. Men annars, sängen va så skön igår haha.. någon annan som kanske kände likadant? 


Idag däremot (2/1) känner vi att vi kan bära året. Vi har vi tagit oss till en ny ö. 

En båtresa senare och nu befinner vi oss på Koh Phangan. Och det ska jag säga er, här märker man att det nalkas Full Moon Party på högsta nivå. Hela stranden va full med sugrör ifrån alla buketts. Även annat massa skräp täcker gatorna men jag klagar inte.. det va klarblått vatten och vi solade i hela 2,5h idag. LYCKA! 


Nu är klockan snart 18 här så vi har köpt oss ett gäng öl för att börja denna kvällen sakta med säkert. Hoppas på en superkväll innan vi sen få börja lugna ner oss. Nu ha vi festat 3 gånger på 4 dagar (!!!) jag som trodde att jag hade växt ifrån mitt 18-åriga jag.. kommer förmodligen aldrig växa upp.. Skönt!


Hörs mer imorgon, nu ska vi snart köra kroppsmålning - standard ju!



(null)

(null)
(null)

(null) (null)

(null) (null)
Som 2 barn i vågorna hahah

(null) (null)

(null) (null)

(null) (null)

(null) (null)

(null)
Vårat superlyxiga hostel.. hahaha

(null)

(null)


Asien backpacking | |
Upp