natthumor ?

Nu har jag inte så mycket tid på mig att berätta min dag men... Plugga stod ju högt upp på listan och sen var det dans. Jag och Frida hade damp, Fyfaaan va kul det var att dansa idag !  haha men det är klart det är det ju alltid ;)
Nej men efter det kom jag hem och duschade och åt, sen blev det idol och sen lite mer tv. Gjorde även mitt historia arbete klart vilket jag måste säga känns bra. Men det där samhällkunskapsprovet imon kan man ju mer än gärna skippa, tror inte jag kommer få g :/ Men bara att hålla tummarna så ska det nog gå bra :)

Inte mer med det, imon blir det fest hos markus och sen på Lördag blir det 18årsfest så inga negativa tankar om denna helgen ! wiie

Ha en skön natt för nu snart ska jag sova. Visst ja imon är det skolfoto :o hahha hemskt !


haha jäää snygg natthumor ;)
Allmänt | |
Upp