Med färg på näsan festar vi

Festa ikväll då!
Imon har vi studiedag vilket betyder att vi är lediga vilket leder till festande.
Berra som fyller år idag har 18 års fest, Grattiis berry :)
Tror faktiskt detta kommer bli en riktigt bra kväll.

Slutade skolan tidigt så gick hem till Markus där jag väntade på Becca och Alexandra. Vid 3 tiden va jag då på stan och köpte en grym present till Berra som är från Carro och Mathilda med.
Jag och Becca stack sen igen till Markus och väntade på diverse saker som skulle fixas.
Becca åkte hem och typ en timme senare efter att jag hade städat Markus lägenhet hahah körde Martin hem mig!
Utan Martin hade man fan inte kommit någonstans, ahha. Tack ska du ha!

Nej hönni, nu måste jag börja fixa mig. Det blir en förfest hos Hille med tjerna och sen dirket på fest.
Slänger nog in ett inlägg till ska ni se!
Ha en bra kväll nu

Jo det här med "färg på näsan"
Markus målar om sin lägenhet, där mer ingen kommentar ;) hahaha
Allmänt | |
Upp