Tävling!!

Nu har jag en tävling där du kan vinna presentkort till Canvasofsweden. Du kan nu tävla om att få göra en egen tavla med ett eget minne. Perfekt som en liten roligare julklapp till en släkting eller vän. Besök dem för att vinna presentkort till din egna unika canvastavla

Första pris kommer vara 300 kronor. 2.e - 5.e pris kommer vara 100 kronor.
Allt du behöver göra är beskriva de bästa fotominnet du vill förverkliga hos Canvas of Sweden. 
(skriv i kommentarsfältet)
Tävlingen avslutar inom 10-14 dagar. Glöm inte skriva eran mejl.

Lycka till! 

Tävlingar | |
#1 - - Gustaf Helgotsson:

Bästa minnet är definitivt när jag, Malin och Mamma var och köpte och hämtade Charlie. Han var bara en hundvalp då... Nu har Charlie växt till sig och fast han ibland skäller och tvingar ut en i regnet så är han min lillebror.

#2 - - Bark:

Mitt bästa fotominne är när jag fotograferade "Christina Aguilera" i en lekpark där jag växte upp. Jag hade så roligt och kommer aldrig glömma dessa bilder. Kramis

#3 - - Sofia:

Mitt bästa fotominne måste vara när du satt på han tjockisens axlar i Miami, allt för att få vara nära och kunna ta kort på Axwell..hahha! Pusspuss

#4 - - Michaela:

Mitt bästa fotominne är när jag i somras tog studenten och fick springa ut med min underbara klass med glädje och lycka!

#5 - - Elsie Ekström:

Familjekort ute bland minablommor

#6 - - Susanne Eriksson:

Jag vill gärna förstora ett foto från Italien när vi åker gondol.

#7 - - Kylie Larsson:

Som ett minne vill jag gärna förverkliga en av min systers bilder. Hon bodde på en ö ett par timmar ifrån oss och jag kommer ihåg varje gång när vi åkte över bron hur glad jag blev att få se henne. Jag älskar hennes fotografier och just nu har inget på väggarna så detta skulle bli så fint. Här kan du se kortet som jag gillar allra mest. http://imgur.com/jA160L3

Upp