Håll tummarna för mig

Hej vänner! 

Idag har jag hunnit med mycket. Först städade jag hela huset åt mamma, hon ska ju hjälpa mig så mycket imorgon med all mat och så. Man få ge och ta hönni, det är viktigt! 
Sen fick jag ett samtal så nu i eftermiddag har jag varit på arbetsintervjuv. Hoppas på ett jobb nu. Jag behöver pengar haha. Och något att göra om dagarna såklart. 

Nu i eftermiddag ska jag ner till lokalen och hämta nycklarna sen ska jag handla och sen ska jag träffa Becca. Vi ska fixa i lokalen med all dukning och sånt. Och just det, de där lilla problemet, det är löst nu. Bered er på ett jävlabra ljudsystem imorgon säger jag bara haha. (Det viktigaste på en fest)

Senare ikväll ska jag hem till Emil och Isak på en tacokväll med Sofia. Kommer bli supermys att träffa boysen igen. De kanske vill ha lite kvinnliga råd i lägenheten? Äh, de får de ändå. Älskar ju inredning haha. 
 
| |
Upp