Carro is back!

Tisdag och en väldigt bra sådan. Började dagen med jobb, såklart. Dock längtade jag hem under dagen för jag visste ju att jag skulle få va med Carro såfort jag kom hem. Efter jobbet gjorde jag lite ärenden innan jag sen träffade Carro på systemt. Vi handlade inför helgen och inför valborg. Vi åkte sen hem till mig där vi fikade och senare inpå kvällen åt vi grillat. Ja, en sån mysig dag med min pärla. Nu är allt som vanligt igen
Imorgon packar vi väskorna och åker mot Skåne! 

Tack för idag gumms, ses imorgon ♥
Mamma dukade med svenska flaggan. "Ja, vi måste ju fira att hon är hemma igen" haha gulligt! 
 
 


| |
#1 - - Rebecka:

En nytänkande hästblogg med fokus på islandshästar. Fotointresserad ägare som delar med sig av mycket fina, färglada foton. Du får dessutom läsa om tips, åsikter, mig och min häst samt hälsa. Titta gärna in och lämna en kommentar. :)

Upp