Tack 2016 - du har varit fartfylld!

2016... Det har varit ett väldigt färgfyllt år för min del. Jag har vågat ta viktiga beslut, säga nej och gå min egna väg. Jag har vågat lita på min magkänsla som alltid vet mitt bästa. Rest, blivit sambo och hoppat på en utbildning - 2016 har gett mig nya möjligheter!
Jag känner att jag har vuxit upp och börjat tänka mer på framtiden än på vart jag ska festa till helgen. 


Började året med en ny dröm som jag alltid haft bakom mig - inredning.
Jag började tänka i nya banor och lämnade min skådespelardröm bakom mig. Jag vågade chansa och oj så bra det blev. Jag är så nöjd att jag gjorde de. Snart är jag certifierad inredare och allt känns så bra!

Jag totalrenoverade lägenheten med kunskaper jag fått lära mig. Vi båda är supernöjda med slutresultatet.


I mars tog vi vårt pick och pack och reste till Afrika. Tillsammans med Per och Ellen delade vi minnen för livet. En resa jag aldrig ens kommr förstå att vi fick ta del av. Åkte på safari där vi fick se massor av olika djur.. så häftigt att få åka safaribil och verkligen se hur de lever i det vilda.
Bodde på lyxhotell på kusten och fick ta del utav kulturen som VERKLIGEN skiljer sig ifrån vår. Blandade känslor genom hela resan pga av fattigdommen man fick se... Men bortsett ifrån det var det bland det häftigaste jag varit med om!



29 mars - Jag och min älskade Simon blev tillslut sambos. Tänkt att det blev vi efter alla våra historier haha.
Älskar dig mer än du någonsin kommer kunna förstå. Att jag kunde hitta någon som är likadan som jag, det trodde jag inte kunde hända. Hade aldrig kunnat önska mig något annat än att alltid på vakna, sova och vara med dig - för det är det bästa!

Är så lycklig och kan verkligen se en framtid tillsammans med dig!
Världens finaste, snällaste och mest omtänksamma människa. Allt för dig♥

 
 

Nu var resan här, resan som vi ha väntat på sen vi var små.
Jag, Axel och Alexandra skulle få göra vår efterlängtade roadtrip i USA.
New York, San Fransisco, Napa Valley, Santa Monica, Santa cruiz, Santa Barbara, High way one, Grand Canyon, Venice Beach, San Diego, Las Vegas - och de är inte allt. Vi var med om så mycket och jag är så glad att vi uppfyllde vår dröm.

Tänker ofta på vad vi faktiskt var med om och att det blev så lyckat. Jag är så otroligt glad över att vi gjorde det tillsammans. Hade kunnat göra om det när som helst, för så bra var de!
Ni är så bra mina bästa vänner♥

 

Måste även flika in med att jag har fått fantastiska nya vänner.
Är så glad att vi ha börjat umgås. Min räddning i Ljungby! ♥ Har massor av planer med tjejerna 2017!
 
Allmänt | |
Upp