Mamma och bowling - vilken kombo!

Söndagen ha gått ut på att mamma skulle firas. Denna gången gjorde vi något helt annorlunda. Vi började med bowling tillsammans med hela släkten. Jag är såå dålig haha.. men det är ju alltid kul ändå!
Det konstigaste med hela kvällen va att mamma INTE förlorade. Hon vann till och med över mig??
Nu ska det sägas att varken jag eller mamma ha någonsin varit bra på sport. Men jag har väl ändå alltid vunnit över henne? Jag är inte längre näst sämst i familjen... jag är SÄMST. 
Men jag ger dig det mamsi, det är ju ändå ditt födelsedagsfirande❤️ puss!

Kvällen fortsatte hemma hos mamma och pappa där de bjöd på lasagne. Jag hade gjort min egna vegetariska som även kusinen Olivia och moster åt utav. Tur att man är mer än en så slipper man va den enda med särskilda behov vid maten hahah.. 

Nu är vi trötta och kommer nog alldeles snart att somna. Hoppas ni alla ha haft en supermysig helg för det har jag❤️
Nu taggar vi måndag!
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Blev det någon Strike?

Upp